چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: جهادگران در کنار خدمات جهادی، مردم را در مقوله فرهنگی و سیاسی رشد دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عصر امروز در نشست گروه جهادی یاوران ولایت استان بوشهر اظهار داشت: دو بال خدمت و هدایت در کنار یکدیگر باعث پیشرفت جامعه می شود.

امام جمعه بوشهر افزود: تمام کتب آسمانی و پیامبران برای توانمندسازی شخصی و اجتماعی مردم و پیشرفت محیط اطراف آنها براساس عدالت پایگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: توانمندسازی افراد در عرصه فرهنگ و پیشرفت های زیرساختی بزرگترین خدمت به مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه حضور در مناطق با هدف توانمندسازی باشد، گفت: اقداماتی که گروه های جهادی در مناطق محروم انجام می دهند، براساس دانش و اولویت بندی و بدون موازی کاری باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: در کنار ارائه خدمات جهادی زیرساختی و رشد فرهنگی، مقوله تقویت و رشد بصیرت سیاسی براساس آموزه های اسلامی و هدایت های مقام معظم رهبری و امام راحل را بیان کنید.

وی با بیان اینکه هر فرد ایرانی باید یک نماد بصیرت در حوزه خودش برای جهان باشد، خاطرنشان کرد: در برخی مناطق که تلفیقی مذهبی یا قومیتی است، ارایه خدمات جهادی براساس ایجاد وحدت، احترام، تنش زدایی و بدون تبعیض و با نگاه شهروند ایرانی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: بر روی کودکان، نوجوانان و جوانان با محوریت مسجد سرمایه گذاری شود و توانمندسازی زیرساختی و آشنایی آنها با فرهنگ اصیل اسلامی و بصیرت سیاسی نظر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha